söndag

Usch?

Klockan på mobilen var 08:12 när jag tog mitt första steg utanför en dörr imorse.
Solen sken redan då. Jag smsade systeryster att hon skulle ringa när hon var vaken. Telefonen ringde direkt och en väldigt glad syskling utbrast "Hello there, I am already awake!"  Superpigg vid den tiden, makalöst.  ♥

(Liksom överallt, närainpå, ovanpå, inuti
men så satans långt ifrån?)

En kvart senare var jag hemma hos August, och Anna tog en dusch, duschade bort gårdagen, natten och tog tag i söndagen. En tur till pappa, Pysen fick komma ut i solen lite, en runda till Ikea, nytt soffbord, hem till mej och byta ut både soffbord och skrivbord. Nu; återigen hos pappa.
Jag skulle sova, men istället blir det en tur till mormor och morfar.
Ibland räcker man inte riktigt till.

Nu, efter flera misslyckade försök, fungerar det att publicera bilder här! Kryss i taket. Här kommer fredagskvällen;
1. Älskade systeryster är först ut. 2. Sedan Erikas otroligt fina spindelmannenplåster som hon fick av Josefin! En gång ska jag också be om att få ett, utan att ens ha slagit mej. 3 & 4. Systeryster försöker fotografera oss, jag är mest bländad av blixten. 5. Jag och underbara klassdamer! 6. Och sist, men inte minst, världens snyggaste Ejrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0