söndag

ibland är jag så fruktansvärt glad att hela jag backat.
det är sådant som gör det lite lättare att se att det inte är någonting fel på mej, trots att jag vet att det i vissa sammanhang fortfarande är det pga förr.

"I don´t care about your so damn good excuses, cus they turn me on"

skit.
ibland är jag så fruktansvärt glad att hela jag backat.
men denna gången är inte en av de gångerna.  
jag är inte glad alls.

meeen, igår var det lördag och jag vet inte hur jag ska förklara det som hände, men nånstans vet jag att jag fortfarande har det, det där som behövdes för att se dej och därför fick jag det.
och nu, det är söndag, det är plugg, det är sällskap av mams och systeryster! och det är snart alvin och malin och daniel och paps och marie och solsken!

"När ska vi nånsin få se dig le?
Inget är på riktigt längre."                                                                     kärlek lever jag på idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0