onsdag


igår skulle bli en ledig dag då jag skulle städa och rensa hemma och plugga.
det blev det inte. men det gör absolut ingenting.
älskade systeryster ringde och föreslog lunch vid orkanen, så jag cyklade dit och åt sushi med henne.
och jag förstår vad alla menar nu, att sushi är gott och att man blir sugen på det. redan igår kväll ville jag ha det igen. (redan nu vill jag ha dej)
sedan ringde jobb mittiallt, och så fick jag skynda mej dit för att jobba under kvällen.
jag tror att dagen blev bättre än den skulle varit om jag skulle varit hemma hela tiden,
för jag fastnar så lätt i min ensamhet då, fastnar så lätt i mina tunga tankar
är det en sån period nu, syster?
jag tror det.

förresten, kryss i taket, jag har fått erbjudande om visning på en lägenhet hos mkb!
men det är en tid när jag inte kan, tyvärr, så vi får se om jag går dit.

nu sitter jag hemma hos paps (igeeen, jag vet.)
för att kunna ta bilen till skolan sen, för jag slutar 3 och halv fyra vill dom ha mej på jobb i vellinge
så det blir rally dit. verkligen. stress.

dagarna liksom bara går, och jag hänger inte riktigt med.
jag hinner inte plugga, som jag ska, jag tror att hela lediga dagen imorgon måste ägnas åt fredagens uppgift så att den blir klar
jag hinner inte städa som jag skulle ha gjort egentligen för en månad sedan, det ser hemskt ut hemma, men det får bli en annan dag, kanske i helgen
jag hinner inte träna, det skulle jag gjort idag egentligen, men det får också bli imorgon, jag har ju precis kommit igång och vägrar låta det gå fler dagar!
nu jävlar ska jag leva som jag borde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0