måndag

hörupp mina vänner! det är VINTER. det är svinkallt. det är ligga-kvar-under-täcket-mys, men inte då! Här händer det grejer mest hela tiden så det går minsann inte att ligga kvar i en varm säng inte.

Har nyss varit hos läkaren, vilket betyder att jag är halvt handikappad i min högra hand nu, får se hur det går i skolan när jag ska anteckna. Ska cykla till skolan snart, slutar tre, sen blir det direkt träning och sedan en tur till mamma för att äta och sen ska jag på lägenhetsvisning ikväll! Mamma följer med. Mamma är bra. Mamma är bäst.

Imorgon är jag ledig! Men ledig imorgon betyder städning i min kaotiska lägenhet och sedan bio på kvällen.
På onsdag är det föreläsningar mest hela dagen, till fem på kvällen om jag inte har fel. Sedan är det 80-talsparty som gäller! Det ska bli himla skoj.

på torsdag är jag ledig igen, men jag antar att det precis som förra torsdagen bara handlar om plugg i alla fall. Och så ska jag passa världens sötaste, dvs Alvin (för de som inte har hjärna nog att räkna ut att det är han)!
på fredag är det seminarium som vanligt på morgonen, sedan på kvällen hoppas jag på party.

Annars hoppas jag mest på att det ska sluta göra ont i min hand.

Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Haha! Det gööör inget!

Har jag väntat i 4 månader, så gör nog inte en extra dag så mycket!

Annars då? Rullar det och glider i kaninland?

2008-09-16 @ 10:40:47
URL: http://cemos.blogg.se/
Postat av: Cemo

Ska du flytta förresten?

2008-09-16 @ 19:49:11
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0