lördag

Ah, vilken dag!
Jag vaknade alldeles för tidigt idag, det är ju ändå lördag liksom
Sen hamnade jag av någon anledning på Burlöv Center och råkade få med mej tre par skor och en väska hem.
Hur det gick till? Det vet jag inte. Jag vet bara att nu behöver jag inga nya skor förrän möjligtvis om mina fötter skulle få för sej att växa en smula. (men håll inte detta emot mej ifall jag hittar ett par fina skor inom den närmsta framtiden)
Det kallas lite för kompensation, och det handlar om någonting som kallas ensamhet.

Sedan satte jag mej, kryss i taket, för att läsa lite i boken vi ska ha till nästa veckas seminarieuppgift
och kan ni fatta att en av de texter vi ska läsa är på norska! vadå norska? och varför?

och så glömde jag det viktigaste där mittimellan, visningen av lägenheten!
den var... den var... jag vet inte vad jag ska säga, men om jag säger att jag blir arg om jag inte får den, förstår ni då?
jag har redan möblerat den i huvudet, det är sånt där farligt som jag bara inte kan låta bli att göra
fast någonstans känner jag på mej att det vore för bra om jag fick den.
så jag är beredd på både ock.
(håll tummen för mej i alla fall så gör vi vad vi kan?)

ikväll; party, med Äjrik! saknade älskade Äjrik.  ♥
Jag tror på en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0