I amuze myself

Varför jag är vaken? Jag vet inte. Det var någonting som störde.
Jag vet inte mycket idag.

Det var en himla kul kväll igår, det måste jag säga.
Hade det varit 20 år sedan hade vi tagit 80-talet med storm!

Matthew McConaughey är på tv iallafall, så jag har någonting att vila ögonen på.

Jag har ingen jacka. Inte här i alla fall.
Det är för att jag är en gentleman.    (?)

Det mesta är lite halvt fel idag. Och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna hinna bli klar med seminarieuppgiften till imorgon. Det är en stänga-ute-hela-världen-dag idag.
Men! Jag ska hämta Alvin på dagis idag, och sedan busa med honom och systeryster.
Vissa stänger man aldrig ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0