Here we go again

Jag skulle kunna skriva alla svordomar jag kom på, men det vore kanske inte så kul för någon att läsa.
Det mesta är dåligt idag. Ni ska få se;

1. Jag har feber, hade i alla fall när vaknade i morse (faktiskt på fel håll i sängen, nånting stör så jag inte kan ligga stilla när jag ska sova ens!) och skulle ta mej till skolan, nu har jag mest väldigt ont i halsen. Vilket kanske betyder att man inte ska stå ute och frysa halva nätter nu när det börjar bli kallt, plus att man givetvis inte ska låna ut sin jacka vid just dessa tillfällen.

2. Jag skulle (här skulle en av svordomarna passa bra, exempelvis förihelvete, för fan) festa med systeryster ikväll! Och nu kommer jag inte orka. Om jag inte redan vore otroligt trött på mej själv skulle jag kunna bli det för mindre. Men systeryster älskar mej ändå, och förhoppningsvis får lillasyster följa med en annan gång. (kryptiskt meddelande till syster med innebörden: fråga fler gånger, jag vill!)

3. Sedan när jag väl orkar ta mej upp ur sängen och kollar min mail har jag fått mail om lägenheten som jag så gärna ville ha, att någon annan fått den. Ja, jag ber om ursäkt, men jag faktiskt slängde mej tillbaka ner i sängen och drog täcket över huvudet. Det går inte riktigt som det ska idag.

4. Nu har jag fått i mej tvä knäckebrödsmackor, och skällt på August som bitit sönder min ena sko, och funderat på att städa (för första gången på tre månader, för här kan man snart inte vara), och funderat på att möblera om, och sedan var allt för jobbigt så jag till och med funderade på att flytta till mamma eller pappa ett tag. Jag trivs inte här. Och jag behöver bli omhändertagen. Kanske. Ett litet tag. Om jag blev tvångsomhändertagen skulle det lösa mina problem med att göra ett val i alla fall.

Nu verkligen, nu verkligen tror jag att jag har feber igen. Det är varmt och kallt omvartannat och jag yrar, svamlar och vet knappt ens vad jag tänker.

Ta hand om mej?

I've lost count of the times I've given up on you
But you make such a beautiful wreck, you do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0