fredag!

jag skickade nyss sms till en människa som jag ett tag brydde mej väldigt mycket om,
eftersom jag faktiskt fick syn på honom förut idag
men det kommer inte fram. jag tror att han har bytat nummer.
[och så var han borta]

men;
Räkningarna är betalda och det finns fortfarande en hel del pengar kvar på kontot
Jag & paps har hämtat sötAlvin på dagis idag och varit på lekplatsen och gungat
                   
Jag har hunnit sova lite, så jag är pigg trots att jag har lite ont i halsen fortfarande
Seminariet idag gick bra, det var trots allt bara två timmar och jag hann inte säga så mycket
uppgiften som skulle göras tar jag tag i imorgon eller på söndag, det blir säkert bra

och nu, nu sitter jag mest bara och väntar på att systeryster ska dyka upp och skina upp världen lite mer med ett skratt

Det blir en bra fredag, det känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0