.

jag verkligen kämpar mej igenom en lång engelsk text, men mitt lexikon gick nyss från msn, och det går bara inte utan
det finns ingen ork, ingen motivation
jag vet att när jag väl lämnar in uppgiften kommer den ändå tillbaka med massa kompletteringar
så jag har lite svårt att se varför jag ska anstränga mej riktigt ordentligt redan nu

dessutom har jag ont i magen efter för mycket cola
men utan colan kan jag inte hålla mej vaken
och plugga är svårt när man inte ens är vaken, det vill jag lova
det är synd om mej
sådär jättesynd att jag måste bädda ner mej i en varm säng

det är bara synd att jag ska inta denna platsen så fort jag vaknar igen
för att hinna bli klar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0