alldeles för mycket.

det har varit en lång dag idag..
jag gick upp tidigt i morse för att hinna handla matgrejs, sen fick jag köra till mamma och hämta en massa grejer jag hade där, sen blev det körande hem för att ställa grejerna, sen tillbaka till pappa och lämna bilen, innan jag kunde åka till skolan och va där klockan ett till halv fem ungefär, sen promenixade vi till stapelbäddsparken josefin anna och jag, och jag fick träffa världens sötaste hund, tyra, och ha henne i knäet, och sen promenerade jag hem och har nu tvättat i två timmar och är äntligen färdig, håller på att plocka undan en massa eftersom det är grejer överallt, men det tar liksom aldrig slut, och dessutom måste jag byta lakan
det finns bara en sak att säga; det är tur att jag är ledig imorgon! allt detta hinner jag inte idag.

men jag är jävligt duktig som gör ett försök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0