4 september 2008

för alla som undrar så har jag inte kommit iväg på träningen ännu
vi sa ju sju igår, malin och jag, kom jag på
så snart! snart! snart!
jag är lite halvt rastlös

mitt hår är blött eftersom jag duschade för ett tag sedan och sedan var smart nog att sätta upp det i en knutig toffs
torka!

förresten så har jag nu halvt bestämt någonting som gör att jag verkligen tvekar
jag tror inte att det är en bra idé, men jag skulle gärna se vad som händer
och min nyfikenhet tar liksom över
men du, jag dödar dej om du gör mej ledsen. igen.
och förresten kommer jag gå dit stängd, så att du inte har någon möjlighet att ta dej in och göra det.
eller så går jag inte dit alls.
vi får se.

nu, äntligen, är det dags att byta om för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0