update

Som vanligt vet ni ingenting om det ni uttalar er om.
Håll tyst.

Det är som om det hela tiden ligger precis på gränsen och väntar på att något litet ska kännas för mycket. Och då brister det. Jag kanske måste inse att det faktiskt finns där hela tiden, och hantera det.

Systeryster räddade min dag idag. Räddade hela mej idag. Vi var på ikea, vi bakade, vi var hos mamma en stund. Vi skrattade. Jag har faktiskt, faktiskt, faktiskt ett nytt köksbord. Än så länge står det hos paps, men om någon dag är det hemma hos mej. Där det ska vara.

Imorgon ska jag till läkaren. Sen ska jag till skolan och vara duktig och plugga, men mest hoppas jag på en fika med Josefin.

August ramlade precis ner från soffan, ner bakom, på elementet. Jag trodde för en stund att han var kaninmos, men som tur är är han fortfarande bara mysAugust. Min kompis. Och nu har han lagt sej till rätta i soffan bredvid mej.

Nu går vi och lägger oss.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Haha! Det står:



MARIA ANDERSSON

FÖDD ANDERSSON

2008-10-13 @ 22:56:40
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0