onsdag

Sådär, nu måste jag ringa till praktiken och säga att jag är sjuk eftersom jag skulle ha varit där klockan tolv idag. Typiskt. Jag ska i alla fall träffa herr doktor klockan halv elva på kirsebergs vårdcentral idag, det ska bli angenämt. Jag råkar veta att det blir den herr doktor som vi hade alltid när vi var små, och tyckte vi om honom väldigt mycket. Vad vi tycker om honom nu behöver jag inte säga, det räcker att jag säger att vi tyckte om honom .

"Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg"


Jag skulle ha träffat Philip i lördags. Sen i söndags.
Det blev inte så. Det bara blev inte så.
"Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär"   ?
Kanske.

Men jag tycker fortfarande om honom. Det vet han om. Nog.

(förresten; jag ska egentligen inte behöva gå igenom det här själv.
men eftersom en idiot är inblandad så ger det mej inget val.
plötsligt hatar jag dej.)


Kentboxen har kommit ut idag, det kanske kan bli en önskan inför julen eftersom jag råkar ha noll behov och önskningar som kan slås in i fina julpaket.

Den 3 december är det Melissa Horn som gäller. Vi ska dit och bara mysa.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ibland måste man försöka förvandla sina tankar till ord. För där inne i hjärnan kan de driva en till vansinne.

Bra julklapp de där förresten, Kent-boxen.. den ska jag oxå önska mig.

2008-10-29 @ 20:29:26
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0