torsdag?

Igår var en utomordentlig trevlig dag, kväll. Erika, Josefin & Teresa på besök hos mej, det blev tacos och äpplepaj, och inte något jävla pluggande alls. Det ni!

Det är en sån dag idag. Jag ville bara bort förut när jag hade vaknat och börjat må.
Men, nu vet jag inte längre, nu känns det ganska bra.
Jag har nyss tränat som en idiot, ja verkligen som en idiot, det är ett under om jag kan röra mej imorgon nästan.
Men nu mår jag bättre, då gör det inte så mycket om jag är halvt lam imorgon. Imorgon är en annan dag.
Man måste fokusera på nuet. Visst?

You will always be the bitter, saddest part of me

(Jag kan inte fatta hur man kan komma fram till mej när jag är som svettigast på gymmet, och fråga vad jag heter, fråga om ett biobesök, och få mej att skratta, och ja. Resten får vi se. Men jag fattar det bara inte.)

jag glömde bort att jag skrivit upp mej för att få sydsvenskan i en månad, så när jag äntligen tittade i mitt postfack idag låg där ett antal ihopmosade, tillskrynklade tidningar.

I swear to you, I'll never love again

nu måste jag göra mat innan jag dör av hunger. det vore inte angenämt alls.



update två timmar senare;

förihelvete. det är verkligen en sån dag idag.
en propp gick när jag skulle steka bacon o koka pasta innan. och trots att jag fixade det med paps i telefonen, så hände samma sak igen när jag startade spisen igen. det blev matlagning i ugnen istället.
och nu, förihelvete, det är för mycket hela tiden. detta tar jag inte in, jag väntar och ser. det räcker nu.
ingenting mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0