lördagssol

"Du får inte vandra på min väg
utan att visa mig ditt mål
och inte stjäla av min godhet
för att fylla upp ditt hål
."

- men för all del. det är precis så du gjort.                                   dinsatansjävlaidiotjävel
jag är för snäll, alltidalltidalltid.
och tror för gott om människor. ska jag då skylla mej själv?

det är en såndär underlig utan-känslor-dag idag
jag är egentligen arg som inihelvete (men för allt i världen, jag tar tag i detta själv, jag behöver ingen idiot som dej)
men det känns inget särskilt just nu

det var lite mindre bra när jag vaknade förut, men så pratade jag med mamma lite
och sen har jag nu nyss varit och tränat
och nu är jag mej själv igen känner jag.
solen skiner dessutom!

Anders ord igår var så självklara.
"Killar är... Åt helvete."
Det är killar som dej som får en att ändå inte ge upp hoppet om exakt alla.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0