söndag?

Igår var en fin dag, med mamma! ♥
Det var solsken och vi promenixade runt och myste i ljuset, och satte oss sedan en stund i ett läigt hörn och myste ännu mer. Efter detta bjöd mamma mej på pizza. Jag behöver inte ens skriva att hon är bäst.





Vi är så otroligt roliga ibland, mamma och jag. Ni skulle bara veta.
Idag när jag sitter inomhus för att det regnar så räcker det att jag tänker på igår så mår jag bra igen.

(Trots detta är jag lite lite besviken på Ejrik som inte vill bada i havet med mej, även fast han faktiskt förklarat för mej varför det känns varmare i vattnet just när det regnar.)

Nu; dags för en dusch. Sen fika hos systeryster & älskade Alvin, sen kör jag till nästa systeryster.
Det finns bara ett ord, familjen.  ♥

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag minns er familj allt för väl :) saknar faktiskt tiden när vi var små och du och jag satt och pluggade tillsammans hemma hos dig! Alltid lika kul att vara där! Vi var rätt mycket när ni vad små men sen blev det inte så med tiden :(´EN vacker dag får vi tillbaka det vi hade :) allt handlar om tid och plats ;) puss på dig tösen

2008-10-29 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0