som söndag fast måndag

När jag vaknade av klockan i morse hade jag redan bestämt mej för att gå och lägga mej igen när jag kom hem från läkaren. Så blev det inte. Jag piggnade till av promenaden till läkaren, och sedan på vägen hem var jag alldeles tankspridd och hade kameran med och dokumenterade vägen. Det är verkligen höst, mina vänner, riktig höst med blåst och grått och vitt och massa färger och tomma grenar. Herr och fru And höll mej lite sällskap ett tag längs vattnet iallafall.



Det blev en promenix till skolan sen, faktiskt med jackan över armen, för det var solsken där ett tag!
Josefin och jag var utomordentligt duktiga och pluggade ett bra tag i skolan, bortsett från när vi letade kattungar, valpar, hästar, ödlor och räkor (!) på blocket.
När vi kände oss förtjänta av att gå från skolan (läs; när vi inte kunde sitta kvar eftersom vi höll på att somna) så blev det en promenix till Erika. Där blev det kaffe, och sedan promenixade vi hemåt.
Det blev ingen träning idag, för så fort jag kom innanför dörren lite halvt frusen fick jag på mej mjukisbyxor och hamnade på golvet och satt där sedan i två timmar och pluggade. Otroligt, men ett tag där kunde jag koncentrera mej!
Träningsväskan (en sån som jag inte har riktigt) är packad och imorgon bitti när jag vaknat tränar jag istället, sen beger jag mej som vanligt till skolan och pluggar, och efter det hjälper lillebror mej med mitt nya bord.

Sådär! Där ser ni! Nu har jag lyckats skriva ett sånt där helt jävla meningslöst inlägg som bara innehåller exakt vad jag gjort och ska göra! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0