onsdag. den värsta av alla.

Jag dör. Det verkligen känns så. Hur fan ska jag kunna hantera detta?

Jag sitter i skolan och pluggar, men jag kan inte koncentrera mej och vem kan egentligen klandra mej ?
Jag vill inte detta, jag vill inte vara i situationen och jag vill inte behöva ta mej ur den på ett svårt sätt.
Men hur jag än gör är det svårt. Det är svårt redan nu, i huvudet.

Imorgon ska vi fira på kvällen.
Men ni får förlåta mej när jag känner att jag inte har någonting att fira just nu.
Kan man dricka så pass mycket vin och öl att man glömmer nåt sånt här?

jag vet inte varför jag går runt och känner skuld
som att jag måste be om ursäkt.
jag vill egentligen inte se dej, men jag måste
dom säger att det inte finns något val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0