myskväll hos paps

Farbror doktor hade inget bra att säga idag, mer än att jag inte har halsfluss och inte körtelfeber.

Nu har jag precis tagit ett bad! Det ni. Kanske inte så smart när man har en infektion, men det var så himla skönt och jag kunde inte stå emot.
Det var minst 180 grader, och brorsan hällde dessutom i skum när han satte igång vattnet till mej innan jag kom ner i källaren. Det var säkert 10 år sedan jag badade med bubblor! Jag älskar bubblor! Jag ägnade den första kvarten åt att bara leka med dom, sådär som man gjorde när man var liten. Resten av tiden lyckades jag glömma allt och försvann in i mina drömmar.
Ni skulle bara veta hur många det finns. Drömmar alltså, inuti mej. Det kryllar av dom.

Nu, en kopp te och Greys Anatomy.
Imorgon måste jag åka hem till August.

(jag skulle aldrig någonsin vilja ta ifrån dej dina drömmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0