feberhalsonthuvudvärknollorkkylatrötthetsvett..

Jag gick och lade mej i söndags med lite halsont, bad till gud att jag inte skulle bli sjuk till måndagen. Vaknade med ännu mer halsont igår, tog mej ändå till praktiken och sen hem, lade mej i soffan och har i princip legat sen dess.
Slutsats; gud finns inte.

Idag har jag feber, det hade jag inte igår, men jag har druckit minst 7 glas saft, ätit 5 clementiner, en bulle och druckit 3 koppar te. Alltså mer än jag fick i mej igår.
Imorgon blir det vårdcentralen.

Fan vad jag älskar det här!

Kommentarer
Postat av: Cemo

Åååh, så du har börjat nu i alla fall?

BRA DÄR!

2008-10-28 @ 19:27:16
URL: http://cemos.blogg.se/
Postat av: Cemo

Neeeeeeeej...Ge inte upp nu!

2008-10-28 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0