2 oktober

Foteviken, middag med alla från fv, teaterbesök, öl med delar av klassen, studiebesök på teatern, lunch i stan, föreläsning, filosofering i entrén om någons bröstmuskler, och alvinmys efter dagishämtning
- det har varit mycket de senaste dagarna

och nu, alldeles för många drömmar om något annat
alltid något annat
eftersom man inte riktigt har någonting som håller en kvar

(ibland önskar jag att jag hade det)
men det skulle nog ändå få mej att känna mej instängd.

någonstans känns det konstigt att gå emot ett hjärta,
men jag känner inte att det finns något annat alternativ.
jag föll för fel människa, bara, det är inte mer än så.
och nu ska jag helt enkelt resa mej igen.              lätt som en plätt.


imorgon; frisören! det var ett år sen sist.
fortfarande; otroligt ont i läppen, det går knappt att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0