fredag, väl?

nu har jag äntligen bytat lakan i sängen                         nu luktar det inte du längre
men jag har fem satans kuddar och jag kunde knappt ens hitta så många örngott nu innan jag tvättat dom andra
och faktiskt så sov jag över min tvättid i morse, den klockan åtta, men jag skäms inte ens, för igår var jag uppe och simmade klockan sju med systeryster och man behöver inte vara duktig varenda dag, man behöver egentligen ingenting såntdär, det är bara en dum del av ett självförverkligandesamhälle.
jag trodde till och med ett tag att jag behövde dej, men det var också en sån grej, det var för att du fick mej att tycka om mej själv på ett annat sätt - inte för att jag egentligen blev någon annan.

det är mest massa ord nuförtiden, det är en såndär ordperiod. Förra veckan var det Bob Hansson,

"det minsta man är skyldig sina drömmar är att tro på dem"    och 

"frågan kanske inte är om du någonsin kommer att hitta hem. men vem du kommer att ha blivit när du väl gör det.."      och

"människorna - varför är vi så bra på att köpa flygbiljetter och så dåliga på att verkligen ta oss nånstans"       och

"Du vet inte hur många gånger jag gjort bort mig med flit bara för att du inte ska vara ensam om det, och hur många gånger som helst jag ringer upp gamla människor låtsas jag ringt fel så att de ska ha någon att prata med. Herregud Sverige - jag tittar till och med på tv bara för att passa in!"     och

"jag vet inte hur många gånger
jag har haft oralsex bara för
att det ska bli lite bättre
stämning i det här
landet.
"- Bob. Ni vet han.             Vet ni inte?

Äh. 

Sen på bussen, alltid en bok med, och nu är det Åsa Ericsdotters böcker återigen, bara bara för alla ord. Om ni bara visste. Ni borde veta. 

"ber du mig så 

han vaknar bredvid mitt hjärta och somnar på min
mage och efteråt så

dör jag

går jag ut och går på gatorna och letar efter mannen
som älskar mina ögon jag ska be honom gråta med mig

för dig"
 
nu, dammsugning och moppning i sidennattlinne, det ni. jag ska dessutom dansa runt med musiken på högsta volym, hur satans tråkigt vore det annars?
Sen måste jag hinna träna innan jag ska till läkaren, det måste jag bara, det finns inga alternativ, jag har så mycket myror i benen och kan knappt sitta still, jag kan inte ens sova på nätterna, är det inte underligt att ha sådär mycket energi av ingenting? jag både äter och tränar för två, men jag liksom sover för ingen. sover med ingen. sover inte alls.

Ikväll; Emil Jensen. Han har också massamassa ord.

Kommentarer
Postat av: Lotta

"Nu luktar det inte du längre".



Usch, den känslan känner jag igen. Samtidigt som man vill bädda bort dom, så vill man inget annat än att ligga i doften..

2008-11-16 @ 23:12:39
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0