pucko?

"Let me be your hero"

- Ja, varsågod, kära du, det går hur bra som helst. Jag behöver en.

Som jag redan konstaterat blir det inte alltid som man tänkt sig. Idag blev inte det. Men det fungerade ändå. Imorgon ska jag till herr doktor, vi får se hur det slutar. Sedan tänkte jag träna, jag är så rastlös hela tiden, orolig i kroppen, någonting är fel, jag kan inte sitta still, jag kan inte sova på nätterna. Det är mest, mest ganska jobbigt just nu. Men jag har liksom slutat att klaga, för jag vet att saker kan vara mycket värre.


Elinsysterystersyskling är bäst. Igår på lägenhetsvisningen kom hon på det smartaste hon någonsin sagt. Lägenheten låg vid kronprinsen, och när vi gick runt där i området och tittade såg hon väl turning torso på avstånd och utbrast; "Men det är ju skitbra om du flyttar hit, då har du jättenära hem!"
Till denna underbara syster har jag redan (!) fixat tre julklappar! Jag tänkte packa in dom förut idag, men kom på att det kanske förstör det mysiga i att göra det dagarna innan julafton. Jag har för bråttom. Jag kommer springa genom livet och undra i slutet varför jag aldrig stannade upp vid det som betydde mest.

"Would you cry, if you saw me crying?"
- Nej, bra, för det hade varit sjukt jobbigt med så många tårar på en gång.

Ibland liksom värker det i hela kroppen - efter dej.
Som just nu. Jag måste gå och lägga mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0