officiellt

Det är härmed officiellt vinter. Minusgrader, snö och is på vägarna. - UNDERBART

Det är underligt hur kylan varje år tar med sej samma känslor och saknader. Jag tänker på en vän jag hade ett långt tag, som var extra mycket värd just när kylan och mörkret kom åt mej. Jag tänker på en annan vän, som var nära ett litet tag, men närmare än någon annan just då. Hela vintern ska jag tänka på er.
En dag kanske jag till och med tar telefonen och ringer. Om jag hittar modet som behövs och orden att säga.

 
Jag vet, jag körde med pappas bil, som inte har vinterdäck, och det var slirigt och halt, och jag förstår inte nu hur jag ens kunde tänka tanken att ha kameran uppe, men... vad säger man. idioti. det brukar märkas i malmö så fort det blir halt och kallt att det finns många idioter. jag är en av dem.

Nu väntar jag bara på älskade systeryster som ska komma och hämta mej. Sen blir det utflykt, eftersom dagens praktik nyss ställdes in. Vissa dagar blir det inte som man tänkt, vissa dagar blir det så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Hon ser ut som en liten rävunge!

Fast inte med August, det är ju roligare när de är i olika färger. Som en afrikan som dunkar på en kines. Typ.

2008-11-22 @ 19:23:24
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0