meningslöst berättande, återigen.

Igår blev det besök hos farbror doktorn, sedan gick jag direkt och tränade. Jag hamnade i skolan med underbara klasskompisar, gick vidare hem till Erika, fick en utsökt lunch och sedan hamnade vi på ett mysigt café. Det är underligt hur man bara kan hamna på olika ställen, sådär som vi gör, och hur man kan hamna så rätt ibland.

Jag hämtade mina julgrejer hos paps igår kväll, men dom står bara här i "hallen" nu, man kan väl inte börja pynta redan, det tar lite emot.

Idag hamnade jag i skolan med de där underbara igen, och vi pluggade lite, drack kaffe och åt. Det är så det ska vara. Lugnt och fint och väldigt mysigt.
Nu väntar jag på systeryster Elin, vi ska på bodypump. Jag känner mej trött idag, men rastlösheten börjar tränga sej på, så det blir säkert bra efteråt.

Annars är det inte så mycket mer. Inte mycket tankar, inte mycket känslor. Bara andetag.

Imorgon ska jag simma med systeryster Malin!
och leka groda och fisk.

Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0