helvetesjävlamänniska

Helvetes jävla människor det finns. Här stressar man hem efter praktiken för att tvätta och så står där en efterbliven nördkille och har tagit min tvättid, för att jag inte börjat tvätta direkt utan råkar komma hem tjugo minuter efter att tvättiden börjat. Min tvättid slutar ändå inte förrän 22, pucko. Då kan du tvätta. Och inte en jävla sekund tidigare.
Så, ny tvättid skulle bokas, men nästa lediga är såklart på lördag kväll och då kan jag självklart inte.
Jag blir så arg, vad är det med folk, kan man inte följa ett vanligt tvättschema ens?! Det är väl inte så jävla svårt. Finns det ingen ledig tvättid får man väl boka in nästa som finns, det är inte mer med det. Man tar inte någon annans. Och man tar definitivt inte min.

Vissa människor borde köra sej själv  i torktumlaren ett par varv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0