bara en meningslös update

Solen skiner idag, mina damer och herrar! Det är en underbar dag om man går ut. Man måste dock ha mössa och vantar och kanske möjligtvis en tjock overall på sej, men annars, annars! är det helt underbart.
Jag har precis kommit hem från träningen, är helt slut i mina armar, jag höjde vikterna idag eftersom det kändes meningslöst med de jag kört alldeles för länge nu. Vi får väl se hur det går. Jag blev dessutom uttittad under hela min träning av en väldigt vacker man med ett par underbara ögon. Lite halvt jobbigt när man tar i så man håller på att spricka, men jag tittade nog lika mycket på honom efter att jag hade uppmärksammat de där ögonen.
Har ont i nacken idag, fick det efter mitt alldeles underbart sköna skumbad igår, måste ha legat konstigt i värmen.
Men. Jag älskar skum.




Nu ska jag iväg med systeryster, sen ska jag på lägenhetsvisning. Jag vill så gärna bo.. Någon annanstans. Med dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0