söndagskväll

För fyra timmar sedan satt vi i Beijers Park och försökte grilla hamburgare på en engångsgrill samtidigt som vi huttrade i kylan, det är inte sommar längre, kanske aldrig hunnit bli ännu
Sedan blev det kortspel inomhus, i värmen.
Jag har inte tänkt på det förrän jag sedan kom hem, att vi faktiskt satt i parken på exakt samma ställe där jag för en vecka sedan sa hejdå till en person som kommit att betyda lite för mycket under för kort tid
Och nu är det tomhet efter honom.
Det är det enda jag vet.
Den platsen måste jag fylla med något annat nu.

Nyss sett klart på "Bodyguard" som visades på tv, där dom som vanligt får varann i slutet
Ibland undrar jag om jag får någon i slutet
och varför jag ska behöva vänta ända till slutet
och varför.. ja, ibland undrar jag bara varför

Over and out, och om en stund: god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0