mitt i natten

hela förmiddagen och dagen satt jag och pluggade idag.
sedan kom josse och räddade mej bort från alltihop
hem till mej och slingade hår och åt tacos
och så får jag mail av min handledare om allt som var fel i min uppsats
och jag blev halvt galen men tog ut alla aggressioner på min lilla kanin innan vi tog bilen tillbaka till paps
tio minuter innan fotbollen fick vi för oss att vi skulle äta chips, vars en jävla påse köpte vi och körde snabbt som tusan hem igen för att äntligen se fotboll, men även då var jag tvungen att plugga samtidigt
och precis innan förlängning får vi för oss att köra rally till möllan för att se resten där med några människor
och kvällen slutar med en konstig stämning, en jobbig människa, en ovälkommen gäst och tjafs
fast riktigt så farligt som det kanske kan låta var det inte.

liten resumé av de senaste timmarna i mitt liv bara, för alla intresserade.

och för alla ointresserade, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0