kom

Igår satt jag på KK-akuten från klockan kvart i ett till halv sex på kvällen och gjorde ingenting. Men vet ni, när man har tråkigt kan man ta såhär fina foto, så att alla ser att man är uttråkad.

         

Min fina sko, som för övrigt är väldigt sönder både vid hälen och inunder (!), smsande med Josefin, som hjälpte mej igenom väntetiden, och en alldeles egen sittplats för min jacka när jag var i princip ensam i väntrummet de sista två timmarna utan att få komma in. Otroligt.
Nåja, halv sex gav jag faktiskt upp, tro det eller ej, och sket i det, och promenerade till storastorasyster och grillade där. Mysbus med Alvin hela kvällen, och jag förvandlades till ett pussmonster minsann. Han är bäst.

Det är sommar ute idag, och jag måste plugga lite nu innan jag kan ta mej ut i värmen. Typiskt.
Dessutom är det kalas för systeryster och LILLEbror hos paps lite senare, så jag får nog ta mej direkt dit när jag är klar. Jag vet minsann redan nu att systeryster bakar goda bullar, så jag ska inte äta innan jag kommer dit eftersom jag är ett bullmonster.
Satan vilket monster jag är plötsligt. Men det är nog sant. Jag känner mej lite monstrig, lite elak, lite dum. Lite dåligt samvete för något jag inte riktigt vet. God, I'm such a creep? Ja, nästan tror jag. Usch.

"I wish we could be laughing
Instead I'm standing here asking
"

Men vad fan, jag behöver någon som lever.
Jag behöver lite liv.

"I need to figure this out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0