igen

nu känns det sådär underligt i magen igen.
men jag vet inte varför, för det är ingenting, verkligen ingenting, som stör idag.
det är mer av en underlig lättnad i luften. fråga mej inte.

igår kväll grillade vi vid Rönnen, minsann, mysigt som attans, jag Mickis Markus och Erik, och så en Kalle en liten stund
trots att kvällen slutade med för mycket öl och vin och ovanpå det klädpoker så var det himla skoj
vänner är bra människor.

idag har jag varit och tränat med Josse på friskis&svettis, kunde inte riktigt koncentrera oss, så det gick väl inget vidare, men imorgon är det träning igen
nu ska jag skärpa mej ordentligt

Fick dessutom G på min tenta, vilket betyder att jag slipper den i augusti! Jag är stolt.
Och detta lyckades jag alltså med trots att någon lekte med mitt huvud och tog plats just då.
Jag borde få en applåd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0