if i could

jag sitter och pluggar.. försöker i alla fall.
det är för mycket i huvudet som vanligt. jag kan inte riktigt sitta still.
och hela hela tiden finns en oro att nånting ska gå sönder, att jag ska gå itu och inte kunna laga mej igen
idag har jag inte gråtit en enda tår, det är i alla fall framsteg.
men då klockan faktiskt inte är åtta än ens, så ska jag inte säga för mycket.

"I need your shoulder, sister
I need your hand"

jag saknar dej, systeryster.

(parentes: jag hade hoppat rakt in i Anders' famn och stannat där, om det bara inte hade kunnat vara väldigt väldigt underligt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn [email protected], ha en fortsatt trevlig kväll :D

2008-05-15 @ 19:42:23
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Ida

jobbigt att känna att gråten ligger där bakom och väntar på att man ska ta ner knytnävarna.. iv been there.. kanske inte pga samma sak som du men iv been there!

2008-05-15 @ 19:56:32
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0