GLAAAASS

trots att jag skar av mej halva fingret i morse när jag skulle dela ett äpple till min kära kanin
så har det varit en rolig dag i stan i solen med kära syster
(ni ska få se bilder, jag lovar)
vi har varit turister i malmö, lekt anka och gris, ätit glass och köpt nya skor
allt bara på några timmar!
det ni.
vi är ett vinnande team ibland, skulle man kunna säga.

men denna människa. jag är ledsen, men du går mej på nerverna ibland.
jag är trött på att det passar ibland, bara.
vad ska jag säga, jag orkar liksom bara inte.
- lägga energi på någonting som ibland inte finns.

nu är det snart dags att sticka till skolan och ha brainstorming,
vilket faktiskt är ganska komiskt eftersom ingen av oss har någon vidare hjärna alls.
men ja. kul ska det bli att se alla i alla fall

nu ska jag minsann äta glass i solen med Teresa och Mickis.
Tjohopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0