gå.

en helvetes jävla lugn låt
och nu liksom värker det i hela kroppen

han sa att han inte kunde se på mej utan att känna
att han inte kunde se mej i ögonen utan att tycka om
och jag höll med honom om att det är enklare att glömma när man inte ser varann
- men om jag ser honom i mina drömmar? hur ska jag då glömma?

jag tror att jag har femtonundratjugotvå tårar som måste få komma ut
eftersom jag inte gråtit på flera dagar trots att jag känner mej ganska ledsen
men dom liksom stannar inne och känns mest tunga istället

någonstans på vägen måste det ha varit en mening med det här.
men den enda meningen med att jag går och lägger mej ledsen ikväll är att jag ska slippa känna efter mer.

ensamhet. just nu för svår att hantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0