sol, kyla, värme, snö och en kanin.

Jag fryser om mina fötter.
Det kan ha något att göra med att jag haft tunna strumpor och endast mina converseskor på mej ute i kylan nyss.
Eller så kan det ha att göra med min dåliga blodcirkulation.
Eller så är det en blandning. Det tror jag på.

               
Tidigare idag satt jag nere vid vattnet, i värmen från solen och läste.
Nu, bara några timmar senare, ligger det något vitt som kan liknas vid snö på marken och jag halkade nästan på väg hem ifrån bussen nyss.
Vad är det som händer?
Var är min sommar? Vår sommar, vår och sommar, värme?

Jag tror inte att det blir en katt för mej just nu.
Men den här lille saken är på väg att bli tingad.
Jag älskade Elins bubsi, och jag vill ha en sån där mysig sak.
Mini-kanini. Återigen.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Åh! En sådan där liten sak som ryms i handflatan!
Man kan nästan inte gå in på en djuraffär utan att vill plocka hem allihopa och starta en jättefarm i badrummet.
Köp icke någon från djuraffären i alla fall. Vansinne!

2008-03-06 @ 10:32:18
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0