plugg

Jag är så satans helvetes jävla duktig idag så det är inte sant.
Jag somnade hos pappa igår, och hade glömt ta bussen hem. Så jag vaknade här i morse, och är fortfarande kvar. Något bra är det att inte ha grejer här när man måste plugga, för då pluggar jag verkligen.
Först var jag ute och hjälpte pappa i trädgården, och sedan jag kom in därifrån har jag suttit här.
Vilket visserligen resulterat i ont i gumpen, sovande ben, tre koppar te, ett glas cola, en bulle, MEN också 8 sidor klart att lämna in på tisdag. Imorgon ska jag bara finslipa det lite grann.
Fast först ska jag upp och träna imorgon, hurtig som jag är. (?)
Sedan ska vi sitta i skolan hela dagen och hjälpas åt att få ihop det innan vi lämnar in det i Camillas fack, tar ett djupt andetag, andas ut och promenerar hemåt, lättade över att det är inne.

Nu är jag trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0