Nu så.

Nu har jag suttit hemma hos min far i ett par timmar och bara väntat.
Jag har ont i magen. Jag är trött eftersom jag vaknade sju i morse återigen. Visserligen av sms som gjorde mej glad, så det gör absolut ingenting.
Varför är det alltid så, att man ser fram emot en resa så otroligt mycket och bara vill bort, och sedan när dagen kommer, då känns det plötsligt väldigt bra att vara hemma?
Vilken satans tajming!

Nu kom Marie äntligen genom dörren.
Nu ska vi åka.

Thailand, here we come!
Hmm, nåja. Ungefär så.

Kommentarer
Postat av: Josse

annnaaaa, kom tillbaka, saknar hönsgården juh.. tur du sms lite ialf ti mig.. åhh vill osså sola. men det är dags dra ut igen när du kommit hem. ha så trevligt ... pusspuss

2008-03-22 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0