Markera allt.

Jag är hemma hos mamma ikväll.
Hela dagen har vi umgåtts, jag och kära mor. Vi har varit på mässan, vilket innebär att jag har minst femton nya pennor, vi har ätit lunch hos mej, tagit bussen hem till mams, varit zombies, kollat på tv, ätit middag, skrattat, pratat, kollat lite mer på tv och nu.. Nu ska jag snart duscha.
Jag har slingmedel i håret, av någon anledning och jag vet inte hur det kommer att se ut, men jag tror inte riktigt att det blir sådär supersnyggt. Varför jag gör det? Äh, förändring. Det är bra. Och mitt hår är så jävla tråkigt just nu.

I vilket fall som helst så var det någonting jag skulle skriva, men jag har glömt det nu. Det kändes viktigt i morse, i förmiddags, och jag vet att det kändes mycket, men nu känns det nog inte alls. Eller så kom jag på att det inte handlade om mej tillräckligt mycket för att lägga energi på det. Jag tror mest att det handlade om hur andra väljer att leva sina liv. Och det borde ju vara upp till var och en. Utan att en Anna mitt i Malmö ska sitta och bedömma huruvida människor väljer rätt eller inte.
Denna Anna kan bara välja vilka människor (vilken sorts människor, kan man säga så?) som fortfarande finns i hennes liv. Och det är jag så otroligt glad för.
För tillfället har jag inte mycket till övers för något annat.

Jag hoppas på öl eller cider imorgon kväll !

Jag hoppas på mycket, drömmer För mycket och tänker på dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0