ingenting?

Vad ska man säga.
Vissa människor är så irriterande.

och mitt hår är mest irriterande av allt, tror jag, just nu. jag orkar inte fixa det, för det är ingen frisyr, det bara liksom hänger, så varenda dag slutar det med en ful knopp i nacken. jag vill ha det kort igen, sådär som för längesedan, när det gick att bara spreta och sen var det inte mer. det var fint då. det var ungefär såhär
(fråga inte var bilden kommer ifrån, men det fanns inte riktigt någon annan som visade mitt hår, faktiskt)

och det bästa av allt var att det alltid såg likadant ut.
fast, det gör det å andra sidan nu också. men på ett helt annat sätt. och om jag skulle vilja ha en annan frisyr är det lätt ändrat nu. äh, jag vet inte. en del av mej gillar väl knoppen när den är utsläppt antar jag.

lillebror är på besök ikväll. vi har skrivit ett CV till honom.
och nu ska jag umgås.
imorgon förmiddag blir det träning.
ibland är jag duktig. ibland är jag bäst.
oftast är jag bara. mittemellan allting.

Kommentarer
Postat av: Syskling

Ja, sån frisyr tycker jag du ska ha igen! Det passade du bra i!!

2008-03-04 @ 18:36:42
URL: http://www.fiken83.blogg.se
Postat av: martina

den bilden kommer jag ihåg.är det från när vi var hos my

2008-03-09 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0