How long have I been in this storm?

det är tisdag. det är snö. det är ljus. det är leende. och fjärilar. nej, jag vet inte. jag har ingen jävla aning.

vad menar hon?
- jag tror inte ens att hon vet det själv.

jag vet inte ens varför jag är vaken. huvudet dunkar och jag tror att jag är sjukare nu än igår.
alltså: av 38765 snöflingor blir man väldigt kall och blöt. SÄRSKILT om man har en tunn jacka på sej.
slutsats: man ska inte promenera med josefin i snöoväder sent på kvällen.
men! det är än dock väldigt trevligt att promenera med henne.       ♥

"I'm tripping on words, you got my head spinning
I don't know where to go from here"


hela min plånbok är fylld med thailändska baht, eller vad det nu heter, och hur det nu stavas.
egentligen har jag massor av foto ifrån i fredags, på en jonte, en max, en tompa, en mickis, en sara, en josefin, en sandra, en anna och lite till, men för en gångs skull orkar jag inte lägga in dom, och jag vill inte ens. så det så.
igår såg vi film, jumper, väldigt verklig och djup film måste jag säga. och satan vad jag kan vara sarkastisk ibland. det är inte klokt.

tänk den dagen när jag kommit dit jag ska.
det skrämmer mej att den dagen någonsin kommer. finns det någonting kvar då?
det känns som att jag är totalt förvirrad, helt förbannat borta och.. ja, allmänt yr. det är för mycket i huvudet fram till torsdag, kanske. sedan tar jag paus.

"I still see your reflection inside of my eyes"

Kommentarer
Postat av: josse

åhh ja ser helt sliskig ut hahahahahahha fyför haha.. men vi ses sen pusss

2008-03-18 @ 11:18:49
Postat av: Zeke

*ylar*

2008-03-18 @ 15:40:32
URL: http://zekeylar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0