god afton

Det blev inte riktigt som jag tänkt, men jag kom till far, åt med syskon och honom, pluggade klart, körde rally in till skolan för att lämna arbetet, hämtade medicin och spruta hemma, åkte tillbaka till paps och ska sova här.
Jag hade glömt att vi ska till Tyskland över dagen imorgon, jag med två systrar.
Den ena ska ha 25-års fest snart, och den andra ska gifta sej. Vilket då betyder? Att de båda två behöver sprit.
Och därför åker vi till Tyskland, handlar så många procent vi kan, och kör hemåt, lite saktare pga den tunga lasten, och sen är vi nöjda.
Eller åtminstone dem. Jag fick med nöd och näppe åka med, eftersom jag väger SÅ mycket. Man skulle kunna säga att jag väger ungefär lika mycket som 7 flak öl.
7 flak!
Lite coolt, nästan.

Nu ska jag påbörja en ny bok, lägga mej i sängen och tvinga Pysen att sova där med mej.
Vi har förresten gemensamt bestämt han och jag att vi ska ha Anna-Pysen-dag en dag i veckan, kvalitetstid, liksom. Vi har så bra idéer.

God natt, och hej.


Kommentarer
Postat av: Sebra

God afton på dig själv du...
Du får sluta ringa mig hela tiden, det börjar bli lite jobbigt!!! :/

2008-03-11 @ 15:39:49
URL: http://sebra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0