gjh

jag har ont i baken av en pakethållare på en cykel, jag har ont i halsen och huvudet, för man ska inte vara ute i regnet och blåsten mitt i natten, jag har.. nä, jag ska inte säga mer.
jag hade kul igår! jag skrattade som tusan på dansgolvet i alla fall.

och sen var det det där med mitt problem att jag bara Måste lägga in bilder här.
så därför får du här en erik, en freja, en mickis, en daniel, en anna i en megastor daniel-jacka och en cykel.
håll till godo. 

kvällen idag blev det tacos hos elin
bra en dag när man är lite halvt bakis och helt-jävla-jättetrött

jag är fan inte intresserad. hur svårt är det att fatta?
- att jag inte är intresserad av någonting alls

"You're just another priceless work of art, in his gallery"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0