torsdag

Någonting är konstigt. Jag ska bara lista ut vad det är.

Tyskland - javisst!

Eller ja, jag vet inte. Som jag sa, det är konstigt

Chefen på jobb är ett pucko. Så var det sagt.
Jag får inte ledigt den dagen min syster ska gifta sej. Som att jag skulle dyka upp på jobbet ändå?!
Jo tjena.
Varför inte bara skaffa fram en vikarie direkt istället för att behöva göra det en lördagmorgon när Annapanna plötsligt ringer och säger att hon drabbats av någon dum magåkomma, och absolut inte kan komma och jobba?
Äh.
Bara eftersom ingen annan på stället gillar henne, så gör jag inte det heller.
(och för att hon faktiskt är ganska korkad och otrevlig och ja, en kärring helt enkelt)

Imorgon; midsommarafton.
Fast först att klara av, ännu en tidig jobbmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0