söndag kväll

Såhär mysigt har det varit ikväll,
     

kävlingeån, supermysig, mammas älskade skratt, jag som passar grillen och får finbesök, herr och fru anka, grillmaster (=jag) och systeryster som tagit över.

det finns så många ord jag hittat idag, som jag borde skriva ner
men jag vet inte om jag vill, det finns alltid någon som hittar sätt att vända dem emot mej
det finns alltid dom som tror att jag menar något som jag aldrig någonsin menat
aldrig någonsin ens tänkt
det finns alltid några som tror sej veta
när dom egentligen inte vet någonting alls

"om en vän kan viska och ett löfte brista, då går jag hellre hem"

ni vet ingenting, det är bara synd att ni ibland tror det ändå.
det har varit en härlig dag och hela jag är full av hopp och bubblande känslor
hur sover man med sådana känslor egentligen?

vi träffades bara vid fel tidpunkt
och så var vi fel personer, du och jag
något mer fel än så var det väl inte
som om inte det räckte och blev över.

                                                                                            jag skulle vilja hålla din hand.
                                                                                       men så fort vi släpper kan jag gå själv.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^ 7 min kvar :O
http://livetsomhenke.blogg.se/1212266351_4henrik_utmanar_o.html

2008-06-01 @ 23:53:13
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0