kyla chili kines


Bonusbroren har tagit studenten. Fy fan vad han är bra!
Han är verkligen det.

***

Varför är vi alltid så vilsna?

För i helvete, vad gör du i mina drömmar?
Ännu en gång blir jag påmind om att du är den enda som någonsin fått mej att känna så som jag verkligen vill känna
 - att du är den enda som någonsin gett mej vad jag letat efter

Visst var den sagan åtminstone sann?

Jag måste tro att det finns det som är sant, att allt, alltihopa inte bara alltid är en lek.

det finns ingenting som kärlek längre
men jag har så mycket inom mej som måste ut
kärlek, ömhet, längtan, känslor
- vem ska jag ge allt till?
Jag träffade en, som försvann
- en annan, där rädslan vann
sen var det han som tyckte om men inte ville
och nu handlar allt bara om en ersättnings-kille

Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0