jaha?

Tro inte att jag nyss skulle lägga in bilder, och så fungerar det inte.
Det är inte min dag idag. Inte alls.
Men det har varit en bra dag i alla fall. en ledig dag, en skön dag.

Vissa personer tar bara massa onödig energi, det måste dom sluta med genast.
Hur kan människor leka med varandra så, att ingenting egentligen spelar någon roll?
Hur kan man kalla sej vän, när det vänder lika fort?
Visst fan vill jag vara vän, varför inte när man har kul och kan skratta ihop. Det bara väger inte över det dåliga, tjafset och paranoian längre. För paranoid är du, verkligen. Jag förstår nu hur vissa människor bara klarar av korta perioder.
Vill jag ha en vän som helt saknar samvete, och som därför kan göra en ledsen gång på gång utan att man någonsin fått en enda ursäkt eller ett förlåt? Nej.
Så var den saken klar.
Punkt där.

imorgon planer mest hela dagen, likadant lördag trots att det inte känns så kul längre. Kvällen ser jag mer framemot, matchen och det där som hör till. Jag ska skrika mej hes, det hade varit på sin plats. Söndag var det något annat som skulle hända, men jag har glömt det nu. Sedan blir det jobb på måndag, konsert på onsdag (!!) och lite sådär. Tiden bara går, och jag undrar när jag egentligen lever. Mitt i alltihopa? Ja, jag tror det.

och nu ? - lättnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0