födelsedag på väg

Hör upp mina damer och herrar!
Fredagen den 4 juli infaller min 23e födelsedag. Denna vackra dag är jag dessutom ledig från jobb såg jag i mitt schema, och jag förväntar mej solsken och inte ett enda moln på himlen!
Det är alltså fritt fram för åtskilliga surpriser under hela min dag.
Och för er som inte tänkt överraska mej; kom och fira med mej på kvällen i alla fall.

Klart slut.

och återigen;
om jag önskar mej dej i födelsedagspresent,
kan jag få dej då?
(inpackad i ett blått paket med rosa rosett, helst)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den presenten har jag oxå önskat mig många ggr.

2008-06-30 @ 19:09:09
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0