besvikelse

Det är besvikelse-dagen idag. Varför? Jo, därför att.

1. Mina skattepengar kommer tydligen inte förrän i augusti, september eller december eftersom jag inte anmält mitt konto, samma konto som jag anmälde förra året, igen?

2. Det blir ingen Lars Winnerbäck-konsert den 26 juli i Malmö eftersom systeryster ska åka iväg då.

3. Det blir ingen Counting Crows-konsert imorgon kväll eftersom den är inställd. ?!

4. Systeryster kan inte ens vara med och fira min födelsedag eftersom hon bestämt att hon ska på fest då, trots att jag firat hennes födelsedag till och med två gånger detta året.

5. Inget midsommarfirande för mig eftersom alla andra antingen jobbar eller är iväg.

Så, min önskelista inför födelsedagen ser ut såhär:
- sällskap på Lars Winnerbäcks konsert på Mölleplatsen den 26 juli
- systeryster närvarande på min födelsedag för att fira mej

Det var allt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Syskling, jag har fixat! =) så nu kan jag vara med på din födelsedag!! Pussokram

2008-06-18 @ 20:09:06
URL: http://fiken83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0