25 juniiii

i väntan på storastorasyster skriver jag en stund.
hon har redan varit här en gång idag, med Alvinson, världens sötaste.

jag har gått runt i enbart en kvart i mina skor som jag ska ha på lördag
och jag har redan ont i fötterna
hur ska det gå?
äh, jag kommer vara snygg åtminstone, det är väl det som räknas .....?
jag har en ny utomordentligt fin klänning också minsann!
det är deras dag på lördag, och jag känner att den kommer att bli fin, just för att det är det dom förtjänar.
kärlek ♥ 

ibland känns det som att en skugga från förr förföljer mej,
som en varning att saker kan vända när som helst,
som en påminnelse att inte ta saker för givet
och ändå tycker jag inte att det är det jag gör. aldrig mer.
jag vet att en dag kan allt förändras
och en dag kan allt gå förlorat 
så måste man börja på noll och börja bygga igen.
börja bygga upp livet från botten.
men jag vet också att det går att göra det.
och jag vet att det skulle gå igen.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Du menar inte idag antar jag?

Nästa fredag har jag en tatueringstid, men inte alls mycket mer än så.

2008-06-27 @ 21:14:02
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0