happy new year, baby!

Ah, jag är SÅ snygg!
det får man tycka och känna ibland.
Det är lördag kväll, snart.
Jag sitter bara och väntar nu, på att komma iväg till party!

Jag har ny kjol på mej, nya örhänge, ny sjal, nya strumpbyxor, nya skor
- en ny Anna?
Nej nej nej. Precis samma.

Jag har köpt ytterligare ett par skor idag. 
Sakta inser jag att jag är ett sånt sko-freak, precis som alla kära i min närhet blivit. Hemska tanke.
Men! Jag äger inte lika många skor som någon av dem.                    än

sen vet jag inte riktigt om man kan kalla mej ett sko-freak när jag envisas med att springa runt i mina converseskor, som är håliga på framsidan, baksidan, högersidan, vänstersidan och undertill, varenda dag. men jag älskar dem, och sådana man älskar ska man inte överge. trots att de är håliga.

så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0